6 תשובות
אני לןמדת ואני לא חושבצ זזה כל כך חשוב אבח זה מרענן כזה
לומדת
ומחר יש לי טיול בעיר
וזה לא חשוב בכלל כאילו
מה זה יעזור לי זה
גיאוגרפיה 2
אנונימית
למדתי
הברזתי מכל שיעור אפשרי, פשוט בולשיט ובזבוז זמן.
לומדת
פשוט שיעמום מוות שיעור לא חשוב בכלל בולשיט אחד גדול
שלח זה מרכאות של
שיעור לא חשוב
אנונימית
שלח זה מאוד חשוב.
את צריכה להכיר את הארץ, זה ממש לא בסדר שהפכנו לעולם של טכנולוגיה מתקדמת והזנחנו את האדמה.
זאת הארץ שלנו וחשוב להכיר אותה, לטייל בה וללמוד עליה.
אנונימית