תשובה אחת
לדעתי נזכרת בה פתאום בגלל שעכשיו את נמצאת בתקופה לא כל כך טובה, ואת מתגעגעת לאנשים שהיו עושים לך טוב. ואז נזכרת בה, כי אני מניחה שהיא הייתה בן אדם ממש חשוב לך. וזה בסדר להיזכר בה, זה בסדר.