האם מותר לבית הספר לחייב אותנו להישאר בתוכנית העשרה
לאחרונה נרשמתי לתוכנית העשרה והבנתי שזה לא בשבילי שאלתי את המחנכת שלי אם אפשר לצאת והיא אמרה לי שבשום פנים ואופן לא היא אמרה לי שהדרך היחידה שאני יצא מתוכנית ההשערה היא אם ההורים שלי יוזמנו לבית ספר ויגידו שלא