5 תשובות
אני מה זה לא אוהבת את המשחקים האלו ..
לדעתי זה גרוע
אם השיחה לא זורמת אני באופן טבעי עונה בדיליי
אני פשוט שוכחת להסתכל ולענות
אני פשוט שוכחת להסתכל ולענות
לא זה סתם ילדותי
הכי לא שבעולם- וזה מדליק בנים שאני מדברת איתן ועונה מהר.. נראלי התרגלו לזה שעונים להם אחרי מלא זמן.