2 תשובות
ככל שיש יותר פוטוסינתזה ופחות נשימה של חיות או בני אדם האטמוספרה יותר נקייה מפד"ח שמחמם את כדור הארץ אבל היום בגלל כריתת עצים וזיהום הפד"ח באטמוספרה הולך ועולה מה שגורם להתחחמות הגלובלית.
פוטוסינתזה מייצרת חמצן והנשימה פולטת co2
באותו הנושא: