7 תשובות
מה לא זה מסוכן.
אם את כל כך רוצה להוריד אותן אז תלכי לרופא עור.
אם את כל כך רוצה להוריד אותן אז תלכי לרופא עור.
את נורמלית?
אך אחד לא שם לב לזה.
תבדקי אם זה לא סרטני ובעוד כמה שנים אם זה עדיין ממש יפריע לך פשוט תורידי בלייזר למרות שזה מאד יקר ולא מומלץ, ויש דאגות אחרות בחיים^^
אך אחד לא שם לב לזה.
תבדקי אם זה לא סרטני ובעוד כמה שנים אם זה עדיין ממש יפריע לך פשוט תורידי בלייזר למרות שזה מאד יקר ולא מומלץ, ויש דאגות אחרות בחיים^^
אל תעשי את זה אני חושבת שאם זה ממש מפריע לכי לרופא אבל כן לי יש נקודת חן בולטת אבל זה משהו שאם השנים הבנתי שאני רוצה להשאיר כי זה מיוחד ולא לכולם יש :)
אפשר להוריד אותן אצל רופא .. קיצור לכי לרופא
בעיניי לא יפה
אנונימית
לא לא ממש לא! זה יכול לעשות צלקות!
לכי לרופא עור!
לכי לרופא עור!
אנונימית
לא.