8 תשובות
רשום מגיל 14.
אני אלך בכל מקרה למרות שאני מתלבטת בין זה לספיידרמן 2 החדש כאילו זה באנגלית עם האשכרה בני אדם ולא אנימציה
תבדוק באינטרנט או באתר של הקולנוע
יש בכורה בלוונטיין גם בשאר האולמות מהיום בבוקר נפתחו כל האולמות למכירה ראיתי גם ביס פלאנט וסינמה סיטי וגלובוס מקס שעכשיו קוראים להם הוט מקס. בכל הארץ יש בכל האולמות
שואל השאלה:
תודה לכולם על התשובות! אני אלך היום בערב לסרט ואגיד לכם איך היה.
תודה לכולם על התשובות! אני אלך היום בערב לסרט ואגיד לכם איך היה.
מהה זה אמיתי?? יאיי
זה סרט טוב לדייט
זה סרט טוב לדייט
אנונימית
מז"ל טוב 1 היה מעולה ואומרים שהחדש אפילו טוב יותר
שים לב שהבכורה בוולנטיין היא רק הקרנת vip , והכניסה מגיל 18.
באותו הנושא: