6 תשובות
בסדר.
עבר.
כל היום הייתי על המחשב אז די משעמם :/
וגם הגשם הזה הרס לי את התוכנית להיום..
וגם הגשם הזה הרס לי את התוכנית להיום..
קראתי בכלל אנשים ולא אנשימים
ומצבי גוססת..... אני פשוט עם חום גבוה וכל מה שעשיתי היום זה לישון
ומצבי גוססת..... אני פשוט עם חום גבוה וכל מה שעשיתי היום זה לישון
לא כזה מוצלח. לא הרגשתי טוב היום ו...האמת שבכללי היו לי מחשבות שתסבכו אותי קצת. אבל יהיה בסדר
עבר
באותו הנושא: