11 תשובות
יאוו איך באליי עכשיו
האמת שאני תמיד רואה אותו
זה תלוי במקום שאת מחפשת
זה תלוי במקום שאת מחפשת
חח מה זה נראה כמו בייקון...
בטח לא מכר מספיק
בטח לא מכר מספיק
וואי לגמרי
גגם אני אהבתי אותו
גגם אני אהבתי אותו
שואל השאלה:
מה לא מכר מספיק? זה היה הדבר הראשון שהיה נגמר במדפים.. וחיפשתי כמעט בכל מקום פשוט אין
מה לא מכר מספיק? זה היה הדבר הראשון שהיה נגמר במדפים.. וחיפשתי כמעט בכל מקום פשוט אין
אנונימית
אני זוכרת שטעמתי פעם אחת את זה, זה היה דוחה.
אנונימית
איזה קטע בדיוק את זה אני אוכל עכשיו
יש מלא כאלה בחיפה
יש מלא כאלה בחיפה
רק אני לא זוכרת את החטיף הזה?
יואו, איזה ישן עשית לי חשק.
יש בחצי חינם
יאוו נוסטלגיה
באותו הנושא: