4 תשובות
אני אוהדת מכבי
וריאל
וריאל
אני אוהד בארסה, סתם בשביל לעצבן חח ;-p
אני אוהדת מכבי
ואופקורס שגם ריאל מדריד אהבת חיי
באותו הנושא: