3 תשובות
זה ממש סבבה
תלוי.. תלוי במהירות קריאה וכולי אני יכולה בקלות לסיים ספר ביום גם עם 400 עמודים אבל זה כי אני אוהבת לקרוא וקוראת מהר
אבל בתכלס זה ממש סבבה יש המון אנשים שלא קוראים בכלל
אבל בתכלס זה ממש סבבה יש המון אנשים שלא קוראים בכלל
זה מצויין, אישיתי לפי דעתי יותר כיף לקרוא ספר במשך כמה ימים מאשר ביום אחד הכל
באותו הנושא: