7 תשובות
כלום
היום הרוב שקועים בטלפון שלהם
שהעדפת להיות לבד
שזה רגיל
שואל השאלה:
יופי אבל תכלס היה לי משעמם אבל אם הייתי הולכת לדבר עם מישהו גם ככה לא היו שמים עליי
זה בסדר לגמרי אני גם כזה כולם מתייחסים אלי בצורה שווה
שאת רוצה להיות לבד
שאת כמוני....אבל אני גם כשחברות שלי באות בטלפון