5 תשובות
להשאר - ולסיים. גם בכח. בסיום תרגישי שניצחת. תעזבי עכשיו תרגישי שנוצחת.
איזה צוות ? מדריכים או בעלי תפקידים ?
תראי אם לא טוב לך שם אז תעזבי אל תכריחי את עצמך לעשות משהו שאת לא רוצה
לדעתי תמשכי את זה עוד חצי שנה רק שתסיימי את הקורס
זה יכול לפתוח לך דלתות בעתיד
זה יכול לפתוח לך דלתות בעתיד
אנונימית
לא.
באותו הנושא: