9 תשובות
לפעמים נותנים על התשובות הראשונות ולא שמים לב
א'- בגלל שאת אנונימת ולא בחרת בשם קבוע.
ב'- יתכן שענית על השאלה לאחר שחילקו פרחים
תודה נשמה על הפרח. אני ממש מתרגש. תודה
אנונימית האם את מקבלת מה שאמרתי ותבחרי לעצמך כינוי כל שהוא?
שואל השאלה:
יש לי כינוי כמובן
וכן יש בהחלט משהו במה שאתם אומרים
אבל הרבה פעמים גם כמה אנשים אחדים עונים ומשקיעים את זמנם והם לא מקבלים פרח על זה
וזה רק עיניין של פרגון נימוס ולהודות לאותו בן אדם
אנונימית
את צודקת. אם את משקיעה ברור שמגיע לך פרח. אבל שזה אנונימי אני לא יודע מי זה ואני מעדיף לתת למישהו שאני רואה למי אני נותן. הבנת?
אבל אין לך כינוי את אנונימית. מה הכינוי שלך?
שואל השאלה:
יש לי כינוי פשוט שמתי אותו על אנונימיות
ובדרך כלל הוא חשוף אם אני רוצה
ולא תדע בחיים מוחעחעחע
אנונימית
אוקיי כרצונך. אבל למה את מציגה עצמך אנונימית ולא בכינוי ואגב אולי תלמדי אותי איך עושים זאת כי אני לא יודע אני תמיד בכינוי איך אני הופך לאנונימי?