5 תשובות
גם אני כיתה יב גם ככה עוד חודשיים כבר לא נבוא יותר
יב - תהני מכל רגע ותבואי לבית ספר את חייבת תכף זה נגמר ואת רוצה שישארו לך זכרונות ושתדעי שהוצאת מעצמך כל מה שרצית
שואל השאלה:
חח עדן זאת אני
אנונימית
חחח היי
M.C
ה?
ואל תדאגי. לכולנו יש ימים כאלה.
M.C