2 תשובות
קומיי יאלה תחשבי שאם את לא לומדת במבחן את תבהיי בו ותחשבי רק על כמה לא למדת כי את התעצלת אז יאללה בהצלחה :)
תלמדי את תהיי מנקה אם לא תלמדי!