3 תשובות
הכל טוב כפרה
אבל אני חתיך ואני אוהב מחוננות כי מגיע לי הטוב ביותר
אז הייתי פוסל אותך
אבל תעשי מה שטוב לך
אבל אני חתיך ואני אוהב מחוננות כי מגיע לי הטוב ביותר
אז הייתי פוסל אותך
אבל תעשי מה שטוב לך
אנונימי
לא כזה נורא. במיוחד אם את רוצה וצריכה את הזמן הזה, זה בסדר לגמרי.
שנתיים זה טיפה מוגזם אולי.
בגלל שלדחות בשנה בשביל חצי שנה ראשונה לעבוד(עבודה מועדפת ולקבל מענק) ואז לנוח עוד חצי שנה זה הגיוני.
אבל אם תעבדי את חלק הארי מהשנתיים ותחסכי לטיול, זה לא בדיוק יהיה מנוחהוזה יידחה לך את הזמן שבו תתחילי לימודים בהרבה.
בגלל שלדחות בשנה בשביל חצי שנה ראשונה לעבוד(עבודה מועדפת ולקבל מענק) ואז לנוח עוד חצי שנה זה הגיוני.
אבל אם תעבדי את חלק הארי מהשנתיים ותחסכי לטיול, זה לא בדיוק יהיה מנוחהוזה יידחה לך את הזמן שבו תתחילי לימודים בהרבה.
באותו הנושא: