7 תשובות
בדרך כלל הייתי יוצא כול יום עם חברים.
כרגע יוצא לבקר את בן דוד שלי שהשתחרר מהבית חולים
ומבקר ידידה כמעט באופן יומי
עם הזבל. כדי לזרוק אותו. פעם ביום.
אנונימית
לא
חחח כנל לתשובה הראשונה
0 שונא לצאת מהבית
כל יום
עם הכלב
כע.. או שמסתובבת עם חברות או שהולכת אליהן או שסתם משעמם לי ואני הולכת מהבצפר לבית ואז חוזרת בערב לפנמייה וזה מעביר לי את כול היום.
חחח אני מנסה להעסיק את עצמי כמה שיותר ולצאת כמה שאפשר כי משעמם לי מדי בפנמייה.