5 תשובות
זה בסדר.
זה בסדר למרות שעדיף לשמור על עקביות, כי ברגע שתשמרי על עקביות זה יהפוך להרגל, מה שאומר שפחות תתעצלי ללכת לאימון. כמובן שגם אם לא תלכי לאימון זה יפגע קצת בהתקדמות, אך זה לא משהוא נורא
שמח לשמוע
שואל השאלה:
לא משנה הלכתי בסוף:)
לא משנה הלכתי בסוף:)
אנונימית
אם תוותרי לעצמך...תקומי בכוח
באותו הנושא: