5 תשובות
לא,
סורי על ההסבר הדוחה אבל כשאת הולכת לשירותים את מוציאה את הפסולת מהאוכל ואת הדברים שהגוף לא צריך.
כל החלבונים והפחמימות והשומנים לא יוצאים מהגוף, הם הולכים כל אחד לאן שצריך, ורק אז רק הפסולת יוצאת.
אנונימית
לא בדיוק מרזה בצורה בריאה
שואל השאלה:
אני שותה המון ולא אוכלת הרבה..זה ירזה?
אנונימית
לא, זה סתם פוגע לך בגוף
לא זה גורם לך להתייבש ולהתעלפות