6 תשובות
שואל השאלה:
מי אמר שלא?
"החיים חרא " ואז מתחילים להגיד לך שהכל תקופות ושהחיים יפים.
טוב בטח יפים .
אנונימית
מאמי למה את לא מחייכת החיים יפים
אנונימית
לשבת עם אנשים ולהרגיש טוב ואז פתאום להזכר בראש באיזשהי מחשבה רעה ואז פשוט לשבת בשקט עם פרצוף עצוב ולא להשתתף יותר בשיחה ואז אנשים אומרים מה יש לך ואת אומרת כלום (:
הנה בא הקרינג
אנונימי
שאנשים אומרים "פשוט תנסי להיות שמחה"
כאילו מה.