8 תשובות
מותר גם שקוראים תהילים
אומרים אדוני/ אלוהים. כל הקטע שמותר בתפילות אבל לא סתם ככה
כשאת מתפללת את אמורה להגיד את שם השם, מן הסתם שאומרים אדו-ני ואלוהים.
כשאת סתם אומרת ולא מתוך תפחה זה אסור.
בלימוד תורה מותר להגיד את שם השם המפורש (גם תהלים זה נקרה)
ובתפילות צריך להגיד "אלוהים"
מותר רק כשמתפללים
מותר להגיד רק כשמתפללים
מותר רק שמתפללים