5 תשובות
שואל השאלה:
ועכשיו את בסדר?^^
אנונימית
אני
מה זה בסדר? ברור שאני בסדר
אני מאוד מתגעגעת לתיכון ובכיף הייתי חוזרת לתקופה הזאת, תיכון זה חממה של החיים האמיתיים.
אבל גם לא רע לי היום
אל תדאגי את תהיי בסדר מבטיחה לך
אני יב גם
לא מחכה בכלל לסיום בית ספר- התקופה הכי טובה בחייםם
אני גם הייתי ככה כשסיימתי