3 תשובות
שואל השאלה:
כן יש לי סיבות חחח תכננתי את הכל אני רק לא יודעת איך להתחיל את השיחה
אנונימית
היי אפשר לדבר איתכם שנייה?
אני חושבת על לעבור לפנימיה כבר הרבה זמן....
אני חושבת שזה מאוד תלוי בסיבה שאת רוצה לעבור אני גם עוברת שנה הבאה אבל למטרות לימודיות