4 תשובות
אני למדתי בדתי ואכן היה מלא שיעורי תנך ותלמוד אבל זה קיצוני 7 שעות לדעתי כדאי לך מאוד להילחם על זה עד שתשיגי את הכי טוב שלך כי אני נלחמתי הרבה בענייני לימודים וזה משתלם
אני בבית ספר דתי ויש לי רק 4 שעות תנ"ך בשבוע אבל זה תלוי כי אם זה אצלך מופרד לתורה ונביא אז זה ברור למה יש לך 7 שעות בשבוע
אבל עם זה בית ספר דתי זה לא כל הקטע שיותר מתמקדים בתנך וזה?
באותו הנושא: