12 תשובות
יש ממה. כנראה שגם את רוצה אחד כזה.
ברור שזה נורמלי והגיוני
גם אני לפעמים כמוך
אבל אין מה לעשות , אין צורך למהר
זה יגיע בעצמו
כנראה שזה עדיין לא הזמן שלנו.
גם אני לפעמים כמוך
אבל אין מה לעשות , אין צורך למהר
זה יגיע בעצמו
כנראה שזה עדיין לא הזמן שלנו.
שואל השאלה:
אין גברים כאלו
אין גברים כאלו
אנונימית
פשוט תנסי להתקרב עליו ולהפריד את הבנות האלה ממנו
אני מרגישה בול אותו דבר, אבל אין לך מה למהר, עדיף שלא תעשי טעות ותהיי עם מישהו שלא עושה לך טוב, ופשוט תחכי לאחד שלך, זה מה שאני עושה כבר 15 שנה :)
שואל השאלה:
מה הכוונה 15 שנה אבל את גם ילדה לא? אני 17 וחצי
מה הכוונה 15 שנה אבל את גם ילדה לא? אני 17 וחצי
אנונימית
נכון, אבל לכל החברות שלי יש חבר וזה גם אותי מבאס, ואני גם אחכה עוד המון זמן בשביל לא לעשות את מה שהן עשו
גם לי יש הכל בחיים, יש לי משפחה ויש לי חברים ואני אוהבת אותם יותא מכל דבר בעולם הזה, אבל זאת אהבה שונה, וכל אחד רוצה אהבה, זה לגיטימי, מה שאני אומרת הוא שעדיף לך לחכות לאהבה הזאת, ולא ללכת להשיג חבר כי את מקנאה וכי לכולם יש
שואל השאלה:
צודקת ותודה עודדת אותי
צודקת ותודה עודדת אותי
אנונימית
^ את בוגרת מאוד.
אנונימי
שואל השאלה:
זו תמונה שלך בפרופיל
זו תמונה שלך בפרופיל
אנונימית
בבקשה :) שמחתי לעזור 3>
באותו הנושא: