6 תשובות
תחפשי משהו מתוק לאכול, אולי יש לך נפילת סוכר
שואל השאלה:
זה אולי קשור לזה שיש לי אנמיה?
אנונימית
אבל בביצים יש ברזל^
תאכלי משהו מתוק
שואל השאלה:
אין בבית :(
אנונימית
זה לא קשור לביצה
אם את מרגישה נפילת סוכר- תאכלי שוקולד
באותו הנושא: