8 תשובות
זה בשפה הגרמנית אם אני לא טועה
אנונימית
זה בגרמנית בוקר טוב
זה בוקר טוב בהולנדית
אנונימית
שואל השאלה:
אבל למה שיכתבו אתזה
זה בוקר טוב בגרמנית
חחח מאיפה לנו
זה בוקר טוב בגרמנית
גודן מורחן זה הולנדית