5 תשובות
שואל השאלה:
זה בסדר שאני מגלחת?
לייזר
אבל לפני הורדתי עם שעווה

עריכה- לא מומלץ בכלל לגלח זה יגדל יותר שחור ועבה וגם בכמות יותר גדולה. אני גילחתי רק בלייזר כי זה מתבקש. מציעה לך שעווה
שעווה
וזה בסדר לגלח כן, פשוט זה גודל ממש מהר ושזה גודל זה קוצים אבל בחירה שלך
שעווה או גילוח
לא מורידה
אתן גורמות לי להרגיש לא נוח חח
אנונימית