11 תשובות
דוגרי
קראו לי מטבוחה12 ניראלי או סתם מטבוחה
קראו לי מטבוחה12 ניראלי או סתם מטבוחה
גונסול03
כחקגחל
אפילו פתחתי ערוץ יןטיוב למיקמק שקראו לו כחקגחל וקח גחל. איזה כאפות הייתי
כחקגחל
אפילו פתחתי ערוץ יןטיוב למיקמק שקראו לו כחקגחל וקח גחל. איזה כאפות הייתי
מלאא
אבל השימושים ביותר זה רקדי31
אבל השימושים ביותר זה רקדי31
וואלה לא זוכרת.
פיצהגבינה
מיקי605
הנוטאטאקו 4
פתחתי את זה בחופש הגדול כי ממש היה לי משעמם
פתחתי את זה בחופש הגדול כי ממש היה לי משעמם
שאנז נראלי
היו לי כמה שחקנים...
היו לי מלא
danai7(מנוי)
גיסי3
לאח שלי היה רלבמיק(זה היה אמור להיות ראלף מיק)
איזה ילדת כאפות הייתי
danai7(מנוי)
גיסי3
לאח שלי היה רלבמיק(זה היה אמור להיות ראלף מיק)
איזה ילדת כאפות הייתי
היה לי כמה מיקמקים ואני לא שוכרת את השמות שחהם חחח
באותו הנושא: