התחברות הרשמה

איך להצליח בטסט ראשון על ידני?

19 בפברואר 2019, 08:13
טסטרכב ידנירשיון נהיגההילוכיםטיפים    
תשובה אחת
לעשות הרבה שיעורים ולתרגל, המפתח הוא פשוט להתאמן זה הכל. לא לרוץ מהר לטסט
ח
חצי משוגעת אבל זה כל הקסם
באותו הנושא:
עברתי טסט ראשון על ידני!! (פירוט)
על מה הכשילו אותכם בטסט? על ידני
מה להגיד למישהו שיורד עליי שאני עושה רישיון על אוטומט והוא עבר טסט ראשון על ידני?
מה אני עושה בטסט על ידני?!?!
עברתי היום טסט ראשון! למי שיש רישיון איזה טסט עברתם? ועל מה למדתם, אוטומט/ידני?
טיפים להצליח בטסט
טיפים לטסט ראשון ידני?
אחרי כמה שיעורים על ידני הילוכים הלכתם לעשות טסט ??
מי שעבר טסט, איזה טסט עברתם? ביקשו ממכם לעשות חנייה בטסט? ועשיתם אוטומט או ידני?
איך עברתם טסט ראשון על ידני?
על מה רוב הסיכויים לעבור טסט על ידני או אוטומט?