7 תשובות
תאמת אצלי זה קרה עם בנות דודות שלי... אולי הן סתם התרחקו ממך...
שואל השאלה:
ומה עשית?^
ומה עשית?^
אנונימי
אין לי מה לעשות עם זה, הן בחרו להתרחק ממני ומאחשלי... נתתי להן להתרחק כי זו הייתה בחירה שלהן גם אם לא רצינו בזה. היום באירועים אומרים בקושי שלום וזהו...
שואל השאלה:
אין לנו אירועים משותפים אפילו^
אין לנו אירועים משותפים אפילו^
אנונימי
חבל... למרות שאני חושבת שאם הן רצו להתרחק ממך אז גם אם היו אירועים משותפים זה לא היה משנה
שואל השאלה:
הדוד שלי ואשתו לשעבר לא בקשר
הדוד שלי ואשתו לשעבר לא בקשר
אנונימי
תנסה לדבר אם ההורים שיפגישו בינכם:)
באותו הנושא: