12 תשובות
תאמת זה לא ממש מאפיין דיאטה אלא יותר אכילה בריאה אבל זה בהחלט טוב.
גבינה צהובה לא ממש בריאה
זה סבבה אבל עדיף בלי פיתה או לחמים ואם כן לחם חום..
זה לא הרבה מדי
מצויין! לדעתי עדיף להחליף את הפיתה בלחם מלא או קל... אבל זה גם אחלה
לא דיאטה
שואל השאלה:
אבל גם עם אכילה בריאה אפשר לרדת במשקל לא? כי אין פה יותר מ-1300 קל'..
אנונימית
שואל השאלה:
ודיאטה זה בסך הכל אומר תפריט..
אנונימית
דיאטה זה אומר הורך(אורך?)חיים בריא.
1200 אם מעניין אותך קלוריות שזה כלום
תשלחי הודעה בפרטי אוכל לעזור עם הדיאטה
תשלחי הודעה בפרטי אוכל לעזור עם הדיאטה
תשלחי הודעה בפרטי אוכל לעזור עם הדיאטה