5 תשובות
תמיד מוזמנת לפנות אלי
תרשמי איזה משהו בחברים לעט ויפנו אלייך, בכל מקרה מוזמנת לדבר איתי:)
את יכולה *תמיד* לדבר איתי על כל נושא שבעולם! באמת..
את יודעת כמה משתמשים מדברים איתי ביום? המון. אז אין לך מה להתבייש אם תרגישי כאילו את היחידה שמדברת איתי ושזו את מהשאלה, כל שעה שולח/ת לי מישהו/י אחר/ת הודעה לגבי 1001 נושאים.
תרגישי הכי בנוח בעולם, מחכה לך :)
זה לא עצוב, זה די הגיוני האמת, פשוט תשלחי את, נסי את ליצור את השיחות וליזום, מוזר זה לא יהיה.
תרגישי חופשי גם לפנות אל אנשים! אולי 1% מהאנשים שלהם עזרתי שלחו לי הודעה או משהוא דומה. ככה זה פשוט.
תרגישי חופשי גם לדבר איתי :)