4 תשובות
לקחת הכל בקלות! :)
im not the best but nobody is better than me k.d
אנונימי
לא כל החיים תוכל להיות לבד(בהקשר לשיחה שלי עם מישהו)
"you have to do the best with what god gave you.
זה מה שיש ותסתדר איתו.
זה מה שיש ותסתדר איתו.
באותו הנושא: