13 תשובות
כלכך לא
לא.
נראהלי
כן
~L~
וואו אחת השאלות הטובות שהיו כאן. אני חושב שלא...
כן
שאלה קשה רצח
פעם הייתי אוהבת את עצמי, כרגע פחות אבל זה משתנה, אני אוהבת מאוד את האופי שלי וגם את היופי some times סוו אני חושבת שכן
ואני אחלה בת זוג, וכשאני אוהבת זה עד הסוף. *לא בקטע של לעוף על עצמי*
אנונימית
כן וואלה אני נותנת מעצמי הכל לבן זוג,נותנת אפילו יותר מאשר אני נותנת לעצמי
אנונימית
ואי לגמרי כן
לא בקטע מתנשא ,אני באמת חושבת שאני בת זוג מדהימה ואני אוהבת את עצמי גם מבחינת מראה וגם מבחינת אופי ואיך שאני בזוגיות
אני כל הזמן אומרת שאני מחפשת "מישהו שדומה לי או מישהו כמוני"
האמת שכן.
רק אני יודעת עד כמה אני בת זוג טובה כשאני אוהבת מישהו.