20 תשובות
לא
לא, זו רק סטיגמה.
לא זו סטיגמה מטופשת
לא
סטיגמה
אני בלונדה ואני ממש לא מטומטמת
אני בלונדה ואני ממש לא מטומטמת
זה מדובר על הבלונדיות שצובעות לבלונד ולא האמיתיות
אנונימי
לא
לא זה סתם סטיגמה!
ממש לא. אגב אני בלונדינית ואני מסבירה לכולם את החומר יותר טוב מהמורה xd
ממש לא זאת סטיגמה
חלקן מטומטמות, כמו להגיד שחלק מהרוסיות חננות. זה נכון, אבל לא תמיד. בערך 50 50
לא
לא!!
שנהב לא בלונדינית אז לא.
אנונימית
לא די לסטיגמות שיקריות
אני בלונדינית ומטומטמת, אז... כן
כן חד משמעית לכן חזרתי לצבנ השחור חחח חחח
ממש לא
לא מה קשור
באותו הנושא: