17 תשובות
יש כאלה מוזרים.
אם זה מה שהם מרגישים בכיף
אני לא חושב כך.
כנראה שהם בנויים על אגו.
יש בנות שאוהבות ש"הגבר שלהן" הוא מראה שליטה. וכן אני מכיר בנות כאלו וכן אני חושב שזה מטומטם
שואל השאלה:
תתחתן איתי ספיידרמן
אנונימית
אנונימית אעאע אוקע
אבל אין לי תקציב לטבעת בזבזתי את התקציב על יורה קורי עכביש
שואל השאלה:
חחח אני לא מאמינה שמצאתי את בעלי בסטיפס
אנונימית
שואל השאלה:
זה בסדר, בדיוק בזבזתי את כל הכסף שנשאר לי על המבורגר, תתמודד אתה גם.
אנונימית
טוב תמיד אפשר טבעות בצל xddd
שואל השאלה:
חחח זורם
אנונימית
תכלס זה הסטגימה על גבר( לפי דעתי)
אני אישית רבתי אולי פעם או פעמיים מכות וגם זה לפני כמה שנים אני אישית מתרחק מזה כי אני לר חושב שזו הדרך הנכונה
וכמו שספיידרמן אמר יש מלא בנות ששזה כאילו מה שמדליק אותן בגבר שהוא רב וכל זה
נכון וגם כאילו הרבה בנים מתחילים מכות אחד עם השני מה שגורם לך בתור בן שכאילו אתה מחוייב להרביץ למי שמרביץ לך כי אתה לא יכול להתקפל ולבכות עכשיו כי אז ליטרלי אף אחד לא יהיה חבר שלך ויהיה שיימינג וחרם וכל זה
כן תכלס סתם סטיגמה מפגרת
כע זה מציק אבל אין מה לעשות עם זה..
שואל השאלה:
בגלל זה רשמתי יש בנים ולא כל הבנים.. לא מכלילה.. אבל זה מה קורה בדרכ וזה משגע אותי
אנונימית