10 תשובות
17 ואני שמה
את לא חייבת לשים
16 ,שמה בדרך כלל.
כן זה לגיטימי
14 וכן אני שמה
כן , את לא חייבת לשים בושם
16, כן.
אנונימית
15 כן
14, לרוב שם דיאודורנט, לפעמים בושם (פשוט בושם זה נורא יקר).
17 ואני שמה מידי פעם
14
ואני שמה לפעמים
15 , ברור