10 תשובות
17 ואני שמה
את לא חייבת לשים
את לא חייבת לשים
16 ,שמה בדרך כלל.
כן זה לגיטימי
כן זה לגיטימי
15 ואני שם
14 וכן אני שמה
כן , את לא חייבת לשים בושם
כן , את לא חייבת לשים בושם
16, כן.
אנונימית
15 כן
14, לרוב שם דיאודורנט, לפעמים בושם (פשוט בושם זה נורא יקר).
17 ואני שמה מידי פעם
14
ואני שמה לפעמים
ואני שמה לפעמים
15 , ברור
באותו הנושא: