3 תשובות
תנסו לשבת ביחד
לנהל את ההוצאות שלכם, לעשות רשימה ממש מסודרת של כמה נכנס וכמה יוצא ועל מה בדיוק.
תנסו להפחית ביציאות, לקנות דברים יותר זולים, ושהוא ואמא שלו ישתדלו להשתמש כמה שפחות במים וחשמל...
לנהל את ההוצאות שלכם, לעשות רשימה ממש מסודרת של כמה נכנס וכמה יוצא ועל מה בדיוק.
תנסו להפחית ביציאות, לקנות דברים יותר זולים, ושהוא ואמא שלו ישתדלו להשתמש כמה שפחות במים וחשמל...
לצאת פחות, לבחור באפשרויות הפחות יקרות
אני מבינה שהוא עובד קשה אבל לפחות שינסה להתחלק בתשלומים של הדלק.
אל תכנסי למצב שגם לך אין כסף. גם את עובדת קשה בשביל הכסף הזה.
אני מבינה שהוא עובד קשה אבל לפחות שינסה להתחלק בתשלומים של הדלק.
אל תכנסי למצב שגם לך אין כסף. גם את עובדת קשה בשביל הכסף הזה.
אנונימית
עדיף להישאר בבית ולא לצאת . תנסו שלא לצאת איזה חודש ותיהיו רק בבית שיהיה לכם קצת כסף . כשתגיעו ל 10 אז תצאו כי זה היום שמקבלים משכורת ותנסי לבזבז כמה שפחות . אני וחבר שלי כל פעם בבית כי אנחנו חוסכים ולא אוהבים לצאת כל כך . עדיף להישאר בבית זה יותר כיף .
באותו הנושא: