6 תשובות
שזה שטויות ולא נראה לי שבנים באמת מתחרמנים מזה
בטח שלא כשאת ילדה בת 13 שרוקדת במסיבת כיתה
בטח שלא כשאת ילדה בת 13 שרוקדת במסיבת כיתה
שיהנו
לא נראה לי שהן עושות את זה בשביל שבנים יתחרמנו^^ שיעשו מה שבא להם וזה טוב שהן גאות בגוף שלהן
אני באמת חושבת שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה כי בשביל זה יצרו את האינטרנט וכל אחד יעל מה שבאלו אלא אם כן יש שם דברים סוטים.
אין בזה שום בעיה
שהן קצת מביכות את עצמן