4 תשובות
תלכי אל תסתבכי
שואל השאלה:
אני בן ואין לי כוח חח אני רוצה להישאר בבית אבל מה אני יגיד לאמא שלי
אנונימי
אם אתה ממש לא רוצה תגיד לה שאתה לא מרגיש טוב או שאין לך מה ללמוד מחר
תגידי לה שכואב לך הראש