39 תשובות
אולי ראית כאלה ספציפיים..
כי ככה ההורים שלהם
זה לא קשור לגייז
זה לא קשור לגייז
שואל השאלה:
^זה לא ההורים
ההורים עם שיער כהה והילדים בלונדינים שזה כבר נראה לבן
נראלי בגלל התרומת ביצית שהם בוחרים אפשר לבחור איזה מראה הם רוצים שתיהיה לתורמת בטח מבקשים לבנה אירופאית
^זה לא ההורים
ההורים עם שיער כהה והילדים בלונדינים שזה כבר נראה לבן
נראלי בגלל התרומת ביצית שהם בוחרים אפשר לבחור איזה מראה הם רוצים שתיהיה לתורמת בטח מבקשים לבנה אירופאית
אנונימית
חחח זה לא קשור יכול להיות זה הגנים של אחד ההורים\ הפונדקאית\ הילד שהם לקחו לאימוץ
שואל השאלה:
^נו כן בטח הם מבקשים שככה תראה התורמת
זה די גזעני בעיניי
^נו כן בטח הם מבקשים שככה תראה התורמת
זה די גזעני בעיניי
אנונימית
שואל השאלה:
לא רע בסדר. אבל כן די גזעני דווקא מהם הם סולדים ממראה שהוא לא כזה הבנת
לא היו רוצים את זה בבית שלהם
לא רע בסדר. אבל כן די גזעני דווקא מהם הם סולדים ממראה שהוא לא כזה הבנת
לא היו רוצים את זה בבית שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
^למה בוחרים את מה שהם מאמינים שמתאים להם? כי מתאים להם עור לבן ושיער בלונדיני בבית שלהם
אפילו שחלקם בעצמם לא ככה
^למה בוחרים את מה שהם מאמינים שמתאים להם? כי מתאים להם עור לבן ושיער בלונדיני בבית שלהם
אפילו שחלקם בעצמם לא ככה
אנונימית
אני לא יודע מה איתם אבל אני תמיד רציתי לאמץ ילד/ה מארץ עולם שלישי כדי שיהיה לו/לה את החיים שמגיעים לו/לה
ובדרך כלל הם לא לבנים בלונדינים
ובדרך כלל הם לא לבנים בלונדינים
אנונימי
שואל השאלה:
^כן גם אני באלי לאמץ מישהי פיליפינית או הודית משהו או מאפריקה
^כן גם אני באלי לאמץ מישהי פיליפינית או הודית משהו או מאפריקה
אנונימית
אבל עכשיו בואי נדבר עליהם
כשלוקחים תרומת זרע או ביצית או אם פונדקאית או משהו בסגנון אז כן, אפשר לבחור את המראה של התורם
*אבל*
שיער בלונדיני זה גן רציסיבי, אם ההורה שעושה את הילד לא בלונדיני הסיכויים שיהלד יצא בלונדיני קיימים רק אם היו לו בלונדינים בדורוצ הקודמים
וצבע עור זה גן שמתערבב
אז הם נגיד גבר הומו שחור לוקח אם פונדקאית לבנה התינוק יצא עדיין כהה עור, פשוט פחות מהאבא
כשלוקחים תרומת זרע או ביצית או אם פונדקאית או משהו בסגנון אז כן, אפשר לבחור את המראה של התורם
*אבל*
שיער בלונדיני זה גן רציסיבי, אם ההורה שעושה את הילד לא בלונדיני הסיכויים שיהלד יצא בלונדיני קיימים רק אם היו לו בלונדינים בדורוצ הקודמים
וצבע עור זה גן שמתערבב
אז הם נגיד גבר הומו שחור לוקח אם פונדקאית לבנה התינוק יצא עדיין כהה עור, פשוט פחות מהאבא
אנונימי
שואל השאלה:
^איזה שטויות גבר
יש הרבהה ילדים מעורבים כהיי עור ולבנים והילדים נראים לבנים לחלוטין
ומה זה קשור שבלונד זה גן רציסיבי זה עדיין מסביר הכל אם רוב הגייז בוחרים תורמת עם מראה כזה ממש הולכים לפי תורת הגזע חח
^איזה שטויות גבר
יש הרבהה ילדים מעורבים כהיי עור ולבנים והילדים נראים לבנים לחלוטין
ומה זה קשור שבלונד זה גן רציסיבי זה עדיין מסביר הכל אם רוב הגייז בוחרים תורמת עם מראה כזה ממש הולכים לפי תורת הגזע חח
אנונימית
תורת הגזע היתה נגד גייז
וזה לא שטויות, זה מה שלמדנו במגמת ביולוגיה כשלמדנו על גנים
ועוד משהו, נסתכל שניה על לסביות
יש את האמא הביולוגית והאמא השניה
הרבה פעמים האמא הביולוגית תרצה לבחור תורם שדומה לאמא השניה
אז אם האמא השניה בלונדינית היא תרצה שהתורם יהיה בלונדיני
כדי שהילד יהיה דומה לשתיהן
וזה לא שטויות, זה מה שלמדנו במגמת ביולוגיה כשלמדנו על גנים
ועוד משהו, נסתכל שניה על לסביות
יש את האמא הביולוגית והאמא השניה
הרבה פעמים האמא הביולוגית תרצה לבחור תורם שדומה לאמא השניה
אז אם האמא השניה בלונדינית היא תרצה שהתורם יהיה בלונדיני
כדי שהילד יהיה דומה לשתיהן
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודעת שהייתה נגד הגייז בגלל זה צחקתי
וזה שטויות אתה בא להגיד שכל מי שהוא חצי שחור וחצי לבן יוצא בצבע כהה? וואו אז אתה כנראה לא מכיר אנשים מעורבים
אני יודעת שהייתה נגד הגייז בגלל זה צחקתי
וזה שטויות אתה בא להגיד שכל מי שהוא חצי שחור וחצי לבן יוצא בצבע כהה? וואו אז אתה כנראה לא מכיר אנשים מעורבים
אנונימית
שואל השאלה:
זה כן שהגן הכהה חזק יותר גם אנשים שהם חצי מזרחים וחצי לבנים הם הרוב יוצאים עם מראה מזרחי
גם גנים אסייתים יותר חזקים מגנים לבנים. אבל לא כל מי שהוא מעורבב יוצא בצד של הגן החזק יש הרבה שנראים כמו הצד הלבן שלהם
זה כן שהגן הכהה חזק יותר גם אנשים שהם חצי מזרחים וחצי לבנים הם הרוב יוצאים עם מראה מזרחי
גם גנים אסייתים יותר חזקים מגנים לבנים. אבל לא כל מי שהוא מעורבב יוצא בצד של הגן החזק יש הרבה שנראים כמו הצד הלבן שלהם
אנונימית
לא התכוונתי יוצא בצבע כהה
התכוונתי יותר כהה מהורה אחד ויותר בהיר מההורה השני
התכוונתי יותר כהה מהורה אחד ויותר בהיר מההורה השני
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא משנה, הוא עדיין יכול להיראות לבן שלם
זה לא משנה, הוא עדיין יכול להיראות לבן שלם
אנונימית
שואל השאלה:
וגם ההפך יכול להיראות שחור שלם ולצאת ממש כהה
וגם ההפך יכול להיראות שחור שלם ולצאת ממש כהה
אנונימית
תראי
עם ההיכרות שלי עם אנשים חצי רוסים חצי אתיופים וגנטיקה זה מה שאני מכיר
אבל תכלס-זה לא הנושא של השאלה
עם ההיכרות שלי עם אנשים חצי רוסים חצי אתיופים וגנטיקה זה מה שאני מכיר
אבל תכלס-זה לא הנושא של השאלה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי כן זה לא הנושא פשוט אתה טועה
ואז מה אז אתה מכיר מישהי אחת כמו שאמרת שיצאה כהה זה לא אומר שכל המעורבבים ככה, הנה ילדות שהן גם חצי אתיופיות וחצי לבנות והן יצאו בהירות
אנונימי כן זה לא הנושא פשוט אתה טועה
ואז מה אז אתה מכיר מישהי אחת כמו שאמרת שיצאה כהה זה לא אומר שכל המעורבבים ככה, הנה ילדות שהן גם חצי אתיופיות וחצי לבנות והן יצאו בהירות
קישורים מצורפים:
אנונימית
אני לא מכיר בנות כאלה
אני מכיר הרבה בנים כאלה, 7 או 8
וגם בתמונה את יכולה לראות שהן יותר כהות מהאבא, גם אם זה בקצת, אז את רק מוכיחה את הטענה שלי
אני מכיר הרבה בנים כאלה, 7 או 8
וגם בתמונה את יכולה לראות שהן יותר כהות מהאבא, גם אם זה בקצת, אז את רק מוכיחה את הטענה שלי
אנונימי
שואל השאלה:
wash away מה הקשר החלק האחרון שרשמת אני יודעת את זה טוב מאוד
ובנוגע לגייז והבחירה שלהם נכון זכותם לבחור מראה שהם רוצים אבל רוב הגייז בוחרים מראה כזה זה מצחיק אותי
זה מראה מה הם חושבים באמת
wash away מה הקשר החלק האחרון שרשמת אני יודעת את זה טוב מאוד
ובנוגע לגייז והבחירה שלהם נכון זכותם לבחור מראה שהם רוצים אבל רוב הגייז בוחרים מראה כזה זה מצחיק אותי
זה מראה מה הם חושבים באמת
אנונימית
שואל השאלה:
אנןנימי סבבה הן יןתר כהות מהאבא קצת. עדיין הן נראות לבנות? תודה רבה.
ואני גם מכירה הרבהה מעורבים ואף אחד לא נראה שחור שלם הרוב נראים מזרחים כאלה
אנןנימי סבבה הן יןתר כהות מהאבא קצת. עדיין הן נראות לבנות? תודה רבה.
ואני גם מכירה הרבהה מעורבים ואף אחד לא נראה שחור שלם הרוב נראים מזרחים כאלה
אנונימית
זה לא קשור ל-מה חושבים באמת
את מחפשת פשוט לרדת על הומואים לדעתי
הסבירו לך כבר כמה הסברים
את מחפשת פשוט לרדת על הומואים לדעתי
הסבירו לך כבר כמה הסברים
אנונימי
לא אמרתי שהן לא לבנות
אמרתי שהן יהיו יותר כהות מההורה הלבן ויותר בהירות מההורה השחור
אמרתי שהן יהיו יותר כהות מההורה הלבן ויותר בהירות מההורה השחור
אנונימי
שואל השאלה:
לא יורדת עליהם שיעשו מה באלהם ויבחרו מה באלהם
רק שאחרכך לא יבכו שלא אוהבים אותם כי הם שונים או שלא יתעצבנו שאנשים יעדיפו שהבן שלהם לא יצא הומו
כי גם הם מעדיפים ילד שהוא בהיר עור ושיער
לא יורדת עליהם שיעשו מה באלהם ויבחרו מה באלהם
רק שאחרכך לא יבכו שלא אוהבים אותם כי הם שונים או שלא יתעצבנו שאנשים יעדיפו שהבן שלהם לא יצא הומו
כי גם הם מעדיפים ילד שהוא בהיר עור ושיער
אנונימית
שואל השאלה:
אתה אמרת שהן יהיו כהות עור אבל יותר בהירות מההורה הכהה
אתה אמרת שהן יהיו כהות עור אבל יותר בהירות מההורה הכהה
אנונימית
שואל השאלה:
"אז אם נגיד גבר הומו שחור לוקח אם פונדקאית לבנה התינוק יצא עדיין כהה עור, פשוט פחות מהאבא"
זה ציטוט שלך.
אנונימי
"אז אם נגיד גבר הומו שחור לוקח אם פונדקאית לבנה התינוק יצא עדיין כהה עור, פשוט פחות מהאבא"
זה ציטוט שלך.
אנונימי
אנונימית
שואל השאלה:
וואי wash פשוט רוב הגייז עם ילדים שאני רואה הילדים נראים ככה בכלל לא דומים להם
וואי wash פשוט רוב הגייז עם ילדים שאני רואה הילדים נראים ככה בכלל לא דומים להם
אנונימית
אני אמרתי שהן יהיו יותר בהירות מהורה אחד ויותר כהות מההורה השני
לא אמרתי שהן יהיו כהות עור
וכשכתבתי את זה לא ניסחתי את עצמי נכון, התכוונתי כהה עור יחסית לפונדקאית
וכמה גייז את בכלל רואה?
חוץ מזה, כמה תורמי זרע שחורים את מכירה? לאתיופים לא נותנים לתרום דם בארץ, אני דיי בטוח שאותו עיקרון עם הזרע
תפסיקי לנסות להוציא אותנו רעים בכוח
לא אמרתי שהן יהיו כהות עור
וכשכתבתי את זה לא ניסחתי את עצמי נכון, התכוונתי כהה עור יחסית לפונדקאית
וכמה גייז את בכלל רואה?
חוץ מזה, כמה תורמי זרע שחורים את מכירה? לאתיופים לא נותנים לתרום דם בארץ, אני דיי בטוח שאותו עיקרון עם הזרע
תפסיקי לנסות להוציא אותנו רעים בכוח
אנונימי
שואל השאלה:
ואוו אתה שקרן
אתה רשמת והבאתי לך את הציטוט שלך שהילד יצא עדיין כהה עור פשוט פחות מההורה הכהה
ומה אתה רוצה התרומה זה בכלל לא בארץ הם טסים לחול ולוקחים משם תורמת
ואוו אתה שקרן
אתה רשמת והבאתי לך את הציטוט שלך שהילד יצא עדיין כהה עור פשוט פחות מההורה הכהה
ומה אתה רוצה התרומה זה בכלל לא בארץ הם טסים לחול ולוקחים משם תורמת
אנונימית
אמרתי שניסחתי את עצמי לא נכון מה הקשר שקרן
אני עייף, אני על תרופות, ונרדמתי אחרי חצות, פלוס יש לי עכשיו טיול מטומטם לחיריה
אז קורה שהמשפטים לא יוצאים כמו שהתכוונתי
ומי שטס לחו"ל לקחת משם תורמת זה אנשים שמרוויחים הרבה מעל הממוצע, את מבינה שאין הרבה כאלה נכון?
אני עייף, אני על תרופות, ונרדמתי אחרי חצות, פלוס יש לי עכשיו טיול מטומטם לחיריה
אז קורה שהמשפטים לא יוצאים כמו שהתכוונתי
ומי שטס לחו"ל לקחת משם תורמת זה אנשים שמרוויחים הרבה מעל הממוצע, את מבינה שאין הרבה כאלה נכון?
אנונימי
שואל השאלה:
טוב עדיין זה מוזר שרוב הילדים שלהם לבנים כמו קיר
טוב עדיין זה מוזר שרוב הילדים שלהם לבנים כמו קיר
אנונימית
ואם הם היו שחורים היית אומרת שזה מוזר שכל הילדים שלנו שחורים
ואם הם היו אסיאתיים היית אומרת שזה מוזר שכל הילדים שלנו אסיאתיים
מה את מנסה להשיג בשאלה הזאת
ואם הם היו אסיאתיים היית אומרת שזה מוזר שכל הילדים שלנו אסיאתיים
מה את מנסה להשיג בשאלה הזאת
אנונימי
כי ההורים בוחרים את הגנים
שואל השאלה:
^ נכון והם גזעניים חח הומואים שהולכים לפי תורת הגזע זה הכי דפוק
^ נכון והם גזעניים חח הומואים שהולכים לפי תורת הגזע זה הכי דפוק
אנונימית
מה הקשר תורת הגזע?
עכשיו את משווה אותנו לנאצים?
את מקסימה פשוט מה אני אגיד לך
עכשיו את משווה אותנו לנאצים?
את מקסימה פשוט מה אני אגיד לך
אנונימי
שואל השאלה:
מי אמר שלא צריך אל תכניסי לי מילים לפה. הם פשוט גזענים שהם בוחרים שהילדים שלהם יוולדו רק כך ואחרכך הם בוכים על שנאה כלפיהם
מי אמר שלא צריך אל תכניסי לי מילים לפה. הם פשוט גזענים שהם בוחרים שהילדים שלהם יוולדו רק כך ואחרכך הם בוכים על שנאה כלפיהם
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי זה קשור לתורת הגזע כי בלונד עם עיניים כחולות שבגיל 30 נראה בן 50 זה המראה "הארי" שהיטלר הפיץ
אנונימי זה קשור לתורת הגזע כי בלונד עם עיניים כחולות שבגיל 30 נראה בן 50 זה המראה "הארי" שהיטלר הפיץ
אנונימית
את פשוט הומופובית עם אובססיה קשה להוציא אותנו מפלצות כשאנחנו לא
אנונימי
באותו הנושא: