5 תשובות
כשהייתי בתיכון זה היה תלוי באיזה מקצוע/מורה יש לי.
יכול להיות שהייתי מבריזה שעתיים ראשונות/אחרונות או אפילו באמצע היום
אני לא יכול להבריז. כי אז מתקשרים להורים
הולי שיט עדי חחחחחח
אני לא מבריזה בגלל שאני נהנת ללמוד.
יום רביעי יום חופשי