9 תשובות
יש לי הרבה הלבטויות..
פסנתר, משחק, שחייה, חדר כושר, פיתוח קול וכו... לא דעת מה אני אעשה:\
ג'אז וטניס (:
פיתוח קול ושחייה:)
חח אני לא בחוג.. אני בליגת כדורגל שזה ממש משחקים.. זה לא עולה כסף, טסים לח"ול בחינם.. אני יודעת שזה לבנים אבל זה ממש כיף... וזה גם ממש שווה אנחנו נפגשים עם ילדות ומשחקות מולם.. ואפילו אדידס מארצות הברית באו וארגנו טורנירים.. בקיצור ממש כיף:)
גיטרה...
אני בחוג ריצה אני ממש ממליצה כי גם עושים ספורט גם אתה בכושר ואתה מרזה וזה כיף (:
אנונימיתת
נראלך באמת שיש לי זמן ללכת לחוגים?
אין לי זמן לנשום חוגים את רוצה.
טניס..
אנונימי
אני בחוג ציור וגם אהיה שנה הבאה (: