10 תשובות
כן חח
כן, עדיין יש לי הכל.
כמובן
כןן ועכשיו הוא של אחותי
הייתי עושה ביסודי עם הבנות בכיתה החלפות חחח
הייתי עושה ביסודי עם הבנות בכיתה החלפות חחח
לא
כןן
וואי אני זוכרת שעשינו החלפות של כמה מדבקות רגילות על מדבקה "נדירה" ומיוחדת.
וואי אני זוכרת שעשינו החלפות של כמה מדבקות רגילות על מדבקה "נדירה" ומיוחדת.
כן:) היו לי אלבומים שלמים של מדבקות והייתי מגיעה איתם לבית ספר והייתי עושה החלפות עם חברות על כל מיני מדבקות..:)
כןן
אני הייתי אוספת מדבקות טסט של מכוניות (המדבקות העגולות שרשום עליהם שנים על המכונית) ועד היום יש לי אלבום עם מדבקות הטסט שאספתי מהשנים 2000-2006.
אנונימית
כן
וגם החלפות עם חברות הייתי עושה
יש לי עדיין את האוסף זה בקלסרים כאלה גדולים
ואני יודעת איפה הם
וגם החלפות עם חברות הייתי עושה
יש לי עדיין את האוסף זה בקלסרים כאלה גדולים
ואני יודעת איפה הם
באותו הנושא: