התחברות הרשמה

איך לא להסתיר את הרגשות שלי ולא ולהעמיד פנים שהכל בסדר? זה עוד יותר גורם לי להרגיש רע

25 בפברואר 2019, 06:32
מצב רוחרגשדיכאוןעצב    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
יודעים להסתיר רגשות טוב?
לפעמים הרגשתם צורך להסתיר דברים מחברים שלכם?
כדאי להעמיד פנים שיש לי סרטן כדי לקבל נדירים במיקמק?
מה יותר קשה? להעמיד פנים שאתה יודע משהו או להעמיד פנים שאתה לא יודע משהו?
החתול שלי ממש אהב להעמיד פנים שהוא השטיח אז הפכתי אותו לאחד כזה (;
איך להסתיר סימני בכי (עיניים אדומות, פנים אדומות..) בעזרת איפור או סתם להעלים..?
איך להסתיר את הרגשות שלי כלפיי ידיד שלי מהאתר?
איך להעמיד פני חולה?
איך להסתיר שאני מרזה?כאילו בפנים?
אתם מסוגלים לדבר עם אנשים שאתם יודעים שמרכלים עליכם ולא אוהבים אותכם ולהעמיד פנים שהכל בסדר?
האם להעמיד פנים זה דבר טוב?