39 תשובות
לא רק אתה
בלי שנקבת בשמה אני יודע למי אתה מתכוון.
גם לדעתי אין טעם בתשובות שלא מועילות לשואל.
לא מבינה למה בכלל לאנשים אכפת מהפרחים אבל שיהיה
אני מאמין שאני יודע למי אתה מתכוון.
אין מה לעשות, חוץ מלצחוק.
כלכך!!!
שואל השאלה:
חח אתה משחק אותה slave boy?
אנונימי
רק אני לא הבנתי על מי מדובר? אבל כן מסכימה בהחלט
תן כיף..
מי לא?
יואוו גם אני שונאת את זהה
ונראלי אני יודעת למי את מתכוונת
מסכימה , ויש גם את אותה אחת שעושה מלא ספאם וואי
הבנתי למי אתה מתכוון
וזה ככ מעצבן אותי
חחח אני כזאתת אוי לא
סתםסתם אני אוהבת לעזורר
כע לפעמים זה באמת מעצבן
ובאלך להגיד לי בפרטי למי אתה מתכוון?
מה זה אומר סוחטי פרחים? אנשים פשוט עונים לשאלה לא?
זאת אני? מקווה שלא
לא את^

ולשאלה- זה מעצבן
אנונימית
וואי איזה חמוד אתהה הבאת לי פרח
מי זאת תענו באנונימי
אנונימית
כולם שונאים סוחטי פרחים לא רק אתה וזה קצת פוגע שהם לא באמת עוזרים לשאלות
אנונימית
נראלי שאסור לעשות את זה..
אם מפריע לך בעיה שלך
אסור להגיד שמות בסטיפס ימחקו אחר כך את התשובה ואולי גם יורידו ניקוד לא בטוחה בזה אבל
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשור ציבורי?
למה בציבור אתה מתנהג כמו לקקן?
אנונימי
אני לא יודעת על מי מדובר
אבל זה לא כזה מעצבן אותי האמת כי שאלות שבהם סוחטים פרחים מוחקים אותן ואת הפרחים ומורידים אמינות אז...
כלכך
במיוחד בשאלות על הפרעות אכילה זה כזה מעצבן
אם בא לבן אדם להיות לקקן זאת זכותו.
יותר טוב להיות ביריון ולשחק אותה גיבור דרך אנונימי?
לא יודע למה לאנשים אכפת מפרחים אפשר לחשוב
גם אני
וואו שואל השאלה יש לך שאלות כאלו חכמות והגיוניות אתה בטח אדם משכיל
תן לי פרח
מסכימה, הם כל שניה משנים את דעתם כדי ששואל השאלה יסכים איתם ויתן להם פרח
ואוף אני סקרנית עכשיו לדעת מי המשתמשת שסוחטת פרחים
אוקיי הבנתי על מה מדובר והיא הרגע גנבה לי תשובה
וזה מעצבן שונאת את זה
שואל השאלה:
חח, אני בא לפרטי פוסי :).
אתה מעדיף להיות לקקן? תהנה.
אנונימי
באיזה אות היא מתחילה?
אנונימית
מתכוונים אלי ?! ;-;
אממ ולא אתה לא היחיד ששונא כנראה
וואי כל כך. כמעט כל התשובות שלה כאן הם ליטרלי כן ולא.
?????????????
חחח הבנתי עכשיו במי מדובר. הלכתי לשאלות החדשות וישר הבנתי.
Hex
את האמת שלא נתקלתי בזה ממש כאילו לא שמתי לב אם משתמשים עונים כדי לקבל פרח או לא אני חושבת שכל אחד צריך להגיד את הדעה שלו.. זה גם כולה פרח מי ישמע במלא לא רואים את זה כבר חח רק אם נכנסים לפרופיל
כן, גם אני נתקלתי בזה. עונים סתם תשובות וכאלה שגם לא נכונות בכלל רק בשביל הסיכוי לקבל פרח... אתה יכול לכתוב לי מי המשתמש בפרטי?
תודה;)