התחברות הרשמה

אנשים שהולכים למוסד

לחרטט יום הולדת כדי לקבל חינם עובר חלק? לא בשבילי
25 בפברואר 2019, 21:17
מועדוניםתל אביבהמוסד    
4 תשובות
כן כולם מחרטטים
ס
סמבצית
כן
Skylight
כן.
S
Smoke
שואל השאלה:
רגע איך אתם יודעות? זה לא מעל ל16+?
Mrs. Robinson
באותו הנושא:
מישהו יכול לספר לי על המועדון (?) בשם המוסד או איפה שהילדים שהולכים אליו נקראים ילדי סנטר?
יש אנשים שהולכים לחנות בגדים, מצלמים ולא קונים, סתם ככה בשביל התמונה?
אנשים שהולכים עם כל השיער ראסטות איך הם מסרקים את השיער?
אנשים שהולכים/הלכו לפסיכולוג.
בני 16+ שהולכים למוסד ב29?
כאלה שהולכים למוסד - ממי קניתם כרטיס?
יש פה אנשים שהולכים לבום בוקס?
יש פה כאלה שהולכים למוסד ב19.3 ? (המסיבה כן?)
אנשים שהולכים לפסיכולוג בבקשה כנסו!
אנשים שהולכים לפסיכולוג מבחירה
כאלה שהולכים היום למוסד? מישהו פה היה אי פעם במוסד? איך שם