13 תשובות
לא.
לא פאדיחה ותנסי מוקדם בבוקר ואז להתקלח ולצאת לבית ספר או בשקיעה
ממש לאא אני גרה ליד הים ותמיד בטיילת יש בנות שעושות ריצה לבד זה ממש לא פאדיחה.
שואל השאלה:
אני נורא מתפדחת ומפחדת אם אני אפגוש ילדים שאני מכירה ,זה לא יהיה מוזר?
אני נורא מתפדחת ומפחדת אם אני אפגוש ילדים שאני מכירה ,זה לא יהיה מוזר?
אנונימית
זאת לא פדיחה
אנונימי
לא פאדיחה בכלל, שעות מומלצות הן שעה 6 בבוקר ושעה 6 בערב זה לא ממש חשוך
שואל השאלה:
אבל לא יחשבו שאני מוזרה?
אבל לא יחשבו שאני מוזרה?
אנונימית
מה אכפת לך אל תשימי לב ואל תתייחסי
תלכי ב6 בבוקר מבטיח שלא תראי אף אחד
לא.. (תשימי גם אוזניות.. זה עוזר)
שואל השאלה:
ההורים שלי לא ירשו לי לצאת בשש בבוקר מהבית
ההורים שלי לא ירשו לי לצאת בשש בבוקר מהבית
אנונימית
שואל השאלה:
אוףף אני ממש לא יודעת מה לעשות כי אני מתה לעשות כושר ולהוריד קצת ברגליים ואני לא ירשם למכון כושר כי ההורים שלי בתקופה לחוצה עם כספים ומצד שני גם בבית אין לי איפה לרוץ ולא נוח לי וגם אין לי כוח כל הזמן לקבוע עם חברות שעד שהם מתפנות ושאני תלויה בהן וכאילו מצד שלישי אני מפחדת לפגוש אנשים שאני מכירה
אוףף אני ממש לא יודעת מה לעשות כי אני מתה לעשות כושר ולהוריד קצת ברגליים ואני לא ירשם למכון כושר כי ההורים שלי בתקופה לחוצה עם כספים ומצד שני גם בבית אין לי איפה לרוץ ולא נוח לי וגם אין לי כוח כל הזמן לקבוע עם חברות שעד שהם מתפנות ושאני תלויה בהן וכאילו מצד שלישי אני מפחדת לפגוש אנשים שאני מכירה
אנונימית
^תפגשי.. אז מה?
את לא היחידה שרצה לבד את מודעת לזה כן?
קחי אוזניות,טלפון ופשוט תתחילי לרוץ.
אף אחד לא יחשוב עלייך כלום.
את לא היחידה שרצה לבד את מודעת לזה כן?
קחי אוזניות,טלפון ופשוט תתחילי לרוץ.
אף אחד לא יחשוב עלייך כלום.